Instruktoři Body Balance Club BBC

Martin Nehasil

Martin NehasilVystudoval jsem taneční konzervatoř Jaroslava Ježka a tanci jsme se věnoval několik let i profesionálně. Již desítky let patřím mezi přední instruktory fitness a aerobiku v ČR a vyzkoušel jsem toho opravdu hodně. Nejvíce mě baví fitness, jóga a pilates. Neustále se vzdělávám a připravuji se na vedení lekcí a profesionální trenérství s individuálním přístupem ke klientům.

Vedu oblíbené skupinové a individuální lekce Pilates na strojích Reformer s využitím podložek a dalších pomůcek jako je bosu, roller, rehabilitační míč. Samozřejmostí je pro mě zdravý životní styl. S klienty se zaměřuji na správný funkční trénink, balanční a posilovací lekce se zaměřením na strečink. Pomáhám odstraňovat špatné držení těla, veškeré svalové dysbalance těla a následky nesprávného životního stylu.

Pilates mě provází celým mým životem. Jako vášnivý maratonec a golfista jsem nejednou ocenil účinky cvičení pilates přímo na svém těle.

Kontakt: mnehasil@fitnessbbc.cz

ROZVRH LEKCÍ

 

 

Lucie Beňová

Lucie BeňováO cvičení metodou pilates jsem se poprvé dozvěděla z televize někdy v roce 2004. Už tehdy mne tento typ cvičení intuitivně oslovil, a tak jsem začala navštěvovat hodiny pilates pro veřejnost u paní Renaty Sabuqui. Pohyb jsem měla ráda od mala, ať už tanec, tenis, lyže, aerobik. Nakonec jsem se rozhodla touto formou cvičení živit profesionálně. V roce 2007 jsem se začala vzdělávat u několika škol pilates v ČR. V té době jsem ještě pracovala v obchodní sféře, ale jak šel čas, pilates mi přirostl k srdci natolik, že se stal i mojí hlavní pracovní aktivitou. Pilates je spojení těla a mysli, je to cvičení, které velmi pozitivně ovlivní život každého, kdo u cvičení setrvá dlouhodobě, a to nejen po fyzické stránce, ale má efekt i na psychiku člověka. Zlepšuje koncentraci, koordinaci, toto cvičení je schopno naladit duševní pochodu.
Na svých hodinách spojuji rehabilitační prvky s cviky silovými. Stoprocentní koncentrace sama na sebe ovlivňuje právě to, jak cvičení naše tělo ovlivní. Od začátku jsem byla zaškolena s povědomím toho, že je třeba respektovat zdravotní stav každého klienta individuálně. Není možné, aby „všichni dělali všechno naprosto stejně“. Každé tělo je jiné, má třeba i zdravotní omezení, a to je třeba respektovat. Pokročilost klientů je také různá, proto je nutné přizpůsobit hodinu všem. Je třeba, aby klient tělo protáhl, ale zároveň kladu důraz na formování postavy, protože právě toto klientky v největší míře požadují. Důraz při hodinách klademe na správné dýchání - technika bráničního dýchání, CORE, plynulost pohybů, koncentrace, izolování cvičící části těla, a v neposlední řadě rutina, tedy vývoj. Je třeba klienty podpořit právě povědomím o tom, že začátky jsou těžší, ale časem se tělo mění a vývoj/rutina zajistí to, že pilates můžeme pak cvičit i v náročnějších podobách. Co je ale nejdůležitější, je šetrnost cvičení pro tělo, hlavně páteř. A to je myšlenka, kterou se snažím předávat dál…

ROZVRH LEKCÍ